Ładowarki Manitou

Wątki
 
Ja... Titaniku... Złowieszcze koszule... Ulotni się...

Temat: Sprzedam ładowarki MANITOU i MUSTANG
Nowe ładowarki teleskopowe MANITOU oraz małe ładowarki przegubowe MUSTANG. Wszystkie modele - bezpośredni import, dealer, serwis. 663 876 300 info@hitmasz.pl www.hitmasz.pl
Źródło: agroportal.net.pl/forum/viewtopic.php?t=1663



Temat: Maszyny rolnicze! Zapraszam
... wozy zbierając, sieczkarnie AMAZONE - siewniki, agregaty, bron, wały, kultywatory JOHN DEERE - ciągniki, sieczkarnie TRIOLIET - wozy paszowe samozaładowcze, samojezdne, różne opcje bardzo szeroka oferta! MANITOU- ładowarki teleskopowe Zapraszam państwa...
Źródło: agroportal.net.pl/forum/viewtopic.php?t=1006


Temat: Ile macie H?I jakie maszyny pracują u was
U nas jest duże. ok. 100 ha. Case MX 135 z turem ładowarka Manitou Fendt 411 Vario 2x John Deere 8030 Kombajn New Holland TC5000 4xPrzyczepy Fortschritt HW80 Zug Prasa rolująca...
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=8081


Temat: Ładowarka teleskopowa Obrotowa Manitou: MRT 1850
...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=4195


Temat: [Matbro TS270] problemy z hydrauliką
Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie powinno być ciśnienie oleju na rozdzielaczu? ładowarka po rozgrzaniu oleju (ok 5 min, nawet mniej) przestaje podnosić teleskop. mam wpięty manometr na wyjściu z ... olej w zbiorniku jest trochę spieniony. Wczoraj był serwisant manitou i twierdził że to może być wina pompy bo powinna dawać 240bar, wymienił oringi w tzw. zaworze pierwszeństwa, bo były spękane...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=9709


Temat: ładowarka telekopowa czy jest mocna??
manitou mt 940 lub mt932
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=8945


Temat: ładowarka telekopowa czy jest mocna??
... może przetransportować ładunek na znacznie dalszą odległość niż zwyczajna ład, w swojej budwie jest słabsza, kopanie nią nie jest dobrym pomysłem..... To raczej kolego pomyśl nad koparko-ładowarką Manitou z teleskopem z...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=8945


Temat: Sprzedam ladowarke teleskopowa Manitou MRT 2150 Privilege
Sprzedam ladowarke teleskopowa Manitou MRT 2150 Privilege turbo. Rocznik: 2008, przebieg: 480 godzin. Cena: 130 tys. Euro. Do ceny nie nalezy doliczac podatku VAT- podana cena nie podlega opodatkowaniu poniewaz pojazd...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=8470


Temat: Jaką kupić Ładowarkę Teleskopową : JBC, BOBCAT, MANITOU itp.
... serwisu i części itp... Moje typy : JCB model 540 – 170 Sway Stab Bobcat T40170 Manitou MT 1840 A PRIVILEGE Czekam na Wasze opinie !!![/b]
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=8290


Temat: silnik CATA a Perkins
Możecie mi powiedzieć na jaką wartość mają być wyregulowane luzy zaworowe w Caterpillarze, 4 cylindrowym właśnie z pompą wtryskową STANADYNE + turbo. Maszyna jest z roku 1998, koparko ładowarka. Typu nie ... to zawór ssący 0,20... wydech 0,45. Tylko, że nie jestem pewien...nie chciałbym popełnić błędu. Puki maszyna stoi u mnie to jeszcze mogę coś zmienić w ustawieniach. W manitou są cylindry 100mm,...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2978


Temat: Nośniki teleskopowe JCB warto?
odemnie a Manitou 25km. czekam na jakieś opinie.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=6586


Temat: Jaką ładowarkę teleskopową?
Oraz proszę o poradę odnośnie ładowarki teleskopowej. Przymierzam się do ładowarki teleskopowej zaznaczam że maszyna za około 60-70 tys czyli około 10-letnia. Doradźcie co wybrać Manitou, Cat, Bobcat czy Jcb, zaznaczam ... maszyna będzie używana głównie zimą a te silniki nie najlepiej palą zimą tym bardziej że maszyna już swoje godziny będzie miała wyjechane. moim zdaniem konstrukcyjnie lepsze od manitou sa ładowarki teleskopowe merlo - jako mercedes wsrod ladowarek teleskopowych, cena i konstrukcją przekonują takze ładowarki teleskopowe dieci. szczerze odradzam jcb - najswietniejsze lata maja juz za soba:)
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7684


Temat: DTR-ki naprawde za free i same najnowsze!!
Szukam DTR-ki do Ładowarki teleskopowej Manitou MT 1340 SLT seria 3. Posiadam DTR-kę do Manitou, która obejmuje : MT 845 serie 2 + T +TM-U MT 940 L serie 2 +...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2977


Temat: Potrzebuje Instrukcji do Manitou
witam potrzebuje instrukcje do Manitou 1330 Sl 2003 r seria 2-e Prosze o pomoc mam katalogi czesci i instrukcje obsługi dtr ki po polsku do manitou i innych maszyn budowlanych koparki ,ładowarki ,koparkoładowarki ,spychacze,walce drogowe, case ,jcb, atlas, caterpilar,volvo, huta stalowa wola ,liebherr ,dynapac,new holland.schaeff ,zeppelin,o&k.kramer. e-mail vcd@op.pl . tel 510 808 232
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7502


Temat: koparko ładowarka teleskopowa
... cena w złotówkach to chyba 260 tys czy cuś takiego gdzieś mi się rzuciło w oczy ale teraz nie mogę znaleść więc mogę się mylić. link do folderu w pdf-ie http://www.fr.manitou.com...media-45153.pdf...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=840


Temat: Pytanie: kurs na ładowarki teleskopowe manitou
Siema Potrzebuje informacji na temat kursu na ładowarki teleskopowe...Jaki to kurs trzeba zrobic, na ładowarki czy jest osobny ? jak sie ktos orientuje niech napisze ile stoi taki kurs oraz czy idzie go zrobic w osrodku białeckiego w jastrzebiu zdroju.Oraz czy trza miec papiery że pracodawca cie przyjmie tak jak w przypadku kursu na koparki czy ładowarki....No i jak ktos jeszcze sie orientuje czy z tym kursem tez jest ciezko znalesc prace bez doswiadczenia jak w przypadku koparko ładowarek. Z góry dzieki .
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=7565


Temat: Ceny koparek
... jestem zadowolony też jakiś problemów nie miałem (odpukać) mam ładowarkę teleskopową New Holland i to jest totalna porażka :/ a najbardziej jestem zadowolony z manitou Teraz jedzie do mnie obrotówka z...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=561


Temat: Ceny koparek
To lepiej kup mecalaca lepiej sie sprawdzi manitou albo kop-ład manitou do zaladunku wolne jest fundamenty ciężko tym będzie wyrwać bo to tylko ładowarka nie obkopiesz a ryć w koło na...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=561


Temat: Ceny koparek
ja tam tylko u siebie utwardzam. Myślałem o mecalacu ale poległ bo ma troszkę małe udźwigi i zostaje tył jak się okręcasz. więc kupię ładowarkę teleskopową i jakiegoś Atlasa 1304 lub ... się ładowarką szybciej pojadę a koparką to już nie. A te manitou fajne ale ciut droższe niż zwykła kop-ład i na tylnie ramię nie założe chwytaka
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=561


Temat: Kto była na targach w kielcach
no tez tak patrzyłem chwile jak robił ładowarka JCB akurat dziure zasypywał to pchajac schody narobił i jakos sie motał w tej ładowarce ale inny na koparce juz troche wiedział co ... tam jestem młody operator a i po budowach tez nie jezdze robic, narazie z 2 sprzetami miałem stycznosc wiec za duzo sie nie wypowiadam co i jak tam robili. ta ładowarka to nie była wolwo raczej manitou sadzac po kolorach akurat rano było mozna ja zobaczyc a potem juz ja cała folia okleili wiec juz nie widziałem dokładnie.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=3166


Temat: Wynajem i sprzedaż maszyn budowlanych
Witam. Posiadamy na wynajem ładowarki teleskopowe Manitou z operatorem, wyposażenie maszyny w zależności od potrzeb. Może to być również kosz do transportu osób. Oferujemy na sprzedaż maszyny nowe jak i używane + pełen serwis i dostępność części. Certyfikaty CE i DTR do maszyn Manitou. Tel. 513-179-902 mail:kstachowiak@novomat.pl
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=3286


Temat: Ulubiona marka,??? Class 610/620???
... Samson prasy - New Holland ładowarki - Manitou
Źródło: ls2009.net/viewtopic.php?t=18626


Temat: jakie lubicie traktory lub jakie macie ?
... z turem Kombajny 1. Claas Lexion-570 2. Claas Lexon 600 Ładowarki Teleskopowe 1. Manitou MLT 731 Widlaki 1. 2xLinde H30D No to tyle :] A maszynn nie chce mi się wymieniac...
Źródło: ls2009.net/viewtopic.php?t=7022


Temat: koszt produkcji brykietu
Jestem też ciekaw co to za ładowarka za której wynajem płacisz 5tys netto skoro najtańszy kompaktowy manitou mt523 kosztuje ok 3.5tys netto za nowy w leasingu na 60mc ??
Źródło: brykieciarki.fora.pl/a/a,1088.html


Temat: Zamówienia części do modeli
czy zrobi mi ktos kabine do ladowarki teleskopowej? manitou
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3018


Temat: Ładowarka teleskopowa Manitou
witam panowie. dajcie namiary na firmy które zajmuja sie sprzedaża czesci do Manitou
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=5773


Temat: DTR-ki naprawde za free i same najnowsze!!
witam!!! Potrzebuje instrukcji do ładowarki MANITOU 932. Najlepiej po polskiemu . Ma ktoś może informacje na ten temat gdzie mogę coś takiego dostać. P.S Gosc z ZEPPELIN chciał za nia 400...
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2977


Temat: [Manitou]MT 1337 Turbo
Witam Panow!!!! Pilnie poszukuje instrukcji po Polsku do ladowarki teleskopowej MANITOU typu 932. Z gory dziekuje za ewentualny odzew. Mam nadzieje za znajde sposob zeby sie odwdzieczyc .
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2484


Temat: potrzebuję instukcji i katalog części do ładowarki teleskopo
Witam. Potrzebuję instrukcji i katalog części do ładowarki teleskopowej Manitou MLT 628T. Proszę o pomoc
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=5227


Temat: Poszukuję DRR-ki do ładowarek MT 1335 SL i innych Manitou
Bardzo proszę o pomoc. Poszukuję DTR-ki do ładowarki teleskopowej Manitou MT 1335SL oraz do innych tego typu, produkcji Manitou. Proszę o kontakt.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=6992


Temat: Ładowarka teleskopowa BOBCAT
zapraszam do zapoznania sie z oferta maszyn MANITOU lidera w ładowarkach teleskopowych 666-845-872
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=3291


Temat: Manitou---koparko-ładowarki, ładowarki telespokpwe
Sprzedaz nowych maszyn Manitou, koparko-ładowarki, ładowarki telespokpwe, podnośniki koszowe itd. gg7808563 oraz 502983580
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2428


Temat: nowye maszyn Manitou,koparko-ładowarki,ładowarki teleskopowe
nowye maszyn Manitou, koparko-ładowarki, ładowarki teleskopowe, podnośniki koszowe itd. gg7808563
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=2429


Temat: Węże płynu chłodzącego
do ładowarki teleskopowej Manitou z silnikiem Perkinsa
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=4414


Temat: ŁYŻKA
Interesuje mnie łyżka do ładowarki teleskopowej Manitou o szerokości 2,20 - 2,50 cm i pojemności około 1m3 z zębami do prac w twardym materiale (gruz, kamień). Może to być łyżka używana i niekoniecznie do Manitou, mocowania mogę sobie dorobić.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=4609


Temat: łyżka z zębami szer. 2-2,4m poj. ok. 1m3
Szukam mocnej łyżki z zębami, niedzielonej, do prac wyburzeniowych. Łyżkę potrzebuję do ładowarki teleskopowej Manitou. Szerokość może być w granicach 2,00 do 2,40 m a pojemność wystarczy około 1 m3. Może być używana i z innej ładowarki, mocowania mogę sobie dorobić.
Źródło: kopaczka.pl/viewtopic.php?t=4360




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates